culture24.blog.ir

این وبلاگ همه آنچه که به حوزه فرهنگ و هنر مربوط می شود، را پوشش می دهد.

culture24.blog.ir

این وبلاگ همه آنچه که به حوزه فرهنگ و هنر مربوط می شود، را پوشش می دهد.

  • ۰
  • ۰

این روزها تنوع لوازم التحریر بسیار بالاست و در شکل و مدل های بسیار جذابی تولید می شوند که اغلب به صورت وارداتی هستند. هنگام خرید خودکارهای معطر دقت کنید. این قلم ها توجه تعداد زیادی از دانش آموزان را به خود جلب می کند، اما ممکن است برخی از دانش آموزان به این مواد حساسیت داشته باشند.

البته کودکان دبستانی طبق معمول محدودیت هایی در استفاده از قلم دارند و از مداد بیشتری استفاده می کنند.

ویژگی های یک خودکار خوب

قلم نامناسب باعث درد مچ و انگشتان می شود. قلم های مقطعی مثلثی بهتر از قلم های مقطع دایره ای هستند. قلم هایی که دارای پوشش لاستیکی نرم هستند، باعث ناراحتی انگشتان نمی شوند. ویژگی دیگر یک قلم خوب، جوهر و روانشناسی با کیفیت بالا است که باعث آرامش اعصاب نویسنده می شود.

در مورد ماژیک بهتر است مارک های خوب و به یاد ماندنی مانند مداد رنگی درست کنید. ماژیک غیر سمی موجود در بازار با عبارت "مسموم نشدن" مشخص می شود و اگرچه کمی گرانتر از جادوی دیگر است، اما برای کودکان خردسال که به بلعیدن عادت دارند، مناسب تر است.

چه نوع دفتری مناسب است؟

کیفیت برگه های یک دفتر در وزن آن بسیار تاثیر دارند. برای فرزندان ابتدایی خود از دفترهایی استفاده کنید که وزن کمتری دارند. جدیدترین لوازم التحریر را می توانید از سایت های مختلف و یا فروشگاه های موجود در سطح شهر خود تهیه کنید. لمس ورق های دفتر کمک می کند تا بدانید چه کیفیتی دارد و سبک بودن آن به چه صورتیست؟

تعداد و فاصله خطوط دفتر مشق شب

تعداد خطوط در کتاب تمرین با توجه به فاصله بین سطرها، اندازه کتاب و حاشیه آن متفاوت است. هرچه فاصله خطوط کوتاهتر باشد، تعداد خطوط اداری نیز بیشتر است که ما این موارد را برای دانشجویان توصیه نمی کنیم. زیرا نوشتن و خواندن را دشوار می کند و چشم را برای مدت طولانی خسته می کند.

به نوع صحافی دفتر دقت کنید

فراموش نکنید که نوع صحافی تأثیر زیادی در دوام و ماندگاری دفتر و سهولت حرکت دست هنگام نوشتن دارد. نوت بوک های سیمی، علاوه بر اینکه تاشو راحت تر است، زیرا ملحفه ها به هم نمی چسبند. هنگام برداشتن ملحفه، سایر ملحفه ها برداشته نمی شوند و گزینه مناسبی برای کتاب تمرینی هستند.

البته دفاتر دو سیم دار (فنری) به دفاتر یک سیمه ارجحیت دارند. نوت بوک های Pronot نیز به دلیل اتصال خاصیت چسبندگی و سوراخ شدن، گزینه مناسبی برای کتاب های ورزشی هستند. به دلیل نوع خاص صحافی ، آنها 180 درجه باز می شوند و نوشتن در آن و استفاده از تمام فضای صفحه آسان است. علاوه بر این ، Peronut Office Perforation به شما امکان می دهد بدون آسیب رساندن به ورق های دیگر ، ورق ها را از محل کار خود بردارید.

  • ۹۹/۰۶/۱۹
  • shiva sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی