culture24.blog.ir

این وبلاگ همه آنچه که به حوزه فرهنگ و هنر مربوط می شود، را پوشش می دهد.

culture24.blog.ir

این وبلاگ همه آنچه که به حوزه فرهنگ و هنر مربوط می شود، را پوشش می دهد.

  • ۰
  • ۰

شاید این جمله را شنیده باشید که اگر رویای خود را دنبال نکنید، دیگران شما را استخدام می کنند تا رویای آن ها را دنبال کنید! واقعیت این است که برای کسب درآمد حتما نباید به فکر استخدام شدن در یک اداره یا سازمان باشیم. گاهی لازم است رویای خودمان را دنبال کنیم و شغل محبوب خود را بسازیم! صنایع دستی و کارهای هنری بهترین روش برای کسب درآمد در خانه هستند که هم بسیار پولساز بوده و هم لحظات خوبی را برای شما می سازند. در ادامه 10 ایده هنری پولساز را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. ساخت ظرف میوه با طناب یا حصیر

با کمی چسب، چند متر طناب و یک کاسه می توانید هنرهای درامدزا فرا بگیرید. روند کار اصلا سخت نبوده و با کمی دقت و حوصله می توان طناب ها را بعد از پیچیدن به دور کاسه، با چسب به هم متصل کرد و نهایتا کاسه را کنار گذاشت.

همچنین بخوانید: بهترین صنایع دستی اصفهان که باید در هر خانه ای باشد

  1. کسب درآمد از زیورآلات سنتی ایران

ساخت جواهرات را مثل هر کاری باید از کم شروع کرد. به خصوص برای کسانی که در مرحله آزمون و خطا هستند. با سرمایه‌ ی کمتر از ۵۰۰ هزارتومان می‌شود شروع کرد.

این کار یک هنر خانگی است و قرار نیست از همان ابتدا چند صد میلیون سرمایه اولیه داشته باشیم.

زیورآلات طرفدار زیادی دارد. اگر بتوانید با قیمت مناسبی عرضه کنید و طرح‌های خلاقانه‌ داشته باشید، درآمد زیادی کسب خواهید کرد.

  1. ساخت گلدان های رنگی با استفاده از بطری های بی استفاده

قطعا همه ما در خانه با بطری های بی استفاده شیشه ای یا پلاستیکی مواجه می شویم. رنگ آمیزی این بطری ها و استفاده از آن ها به عنوان گلدان یکی از ساده ترین کارهای هنری درآمدزا در منزل است.

  1. ساخت شمع‌های تزئینی

امروزه شمع فقط برای روشنایی استفاده نمیشه و به یکی از وسایل تزئینی و دکوری پرطرفدار تبدیل شده.

شما می‌تونید با خلاقیت و تولید این شمع‌ها در رنگ و اندازه‌های مختلف همچنین با اضافه کردن اسانس و عطرهای خوش‌بو کار خودتون رو شروع کنید.

  1. طراحی لباس و پوشاک

اگر به مد و پوشاک و طراحی لباس علاقه مند هستید شما می‌توانید اقدام به تولید لباس‌های ریز و درشت کنید و یا حتی یک تولیدی کوچک در ابتدا راه اندازی کنید. این کار نیز برای فروش نیاز به شبکه‌های اجتماعی و یا خرده فروشی در مغازه‌ها و استخدام بازاریاب دارد که در ابتدای آغاز به کار خودتان می‌توانید این کارها را به عهده بگیرید.

  1. تزئین وسایل شیشه‌ای

در این چند سال اخیر نقاشی روی شیشه به وسیله‌ی ویترای، یکی از کارهای هنری درآمدزا در منزل بوده و بازار نسبتا خوبی داشته و طرفدارهای زیادی پیدا کرده است.

علاوه‌ بر نقاشی، می‌تونید از وسایل تزئینی مختلفی مثل سنگ‌ریزه، پارچه، صدف و یا تکه شیشه‌های رنگی برای زیباتر کردن استفاده کنید.

  1. طراحی و ساخت کارت پستال

اگر مهارت شما در کارهای هنری کاغذی است همین الان دست به کار شوید. طراحی کارت پستال یک ایده خوب پول ساز برای شما خواهد بود. پس از طراحی حرفه‌ای کارت‌های خود با کامپیوتر آنها را چاپ کنید و در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارید.

  1. کسب در آمد از گل سازی

یکی از ایده‌های زیبا و پول‌ساز شغل و هنر گل سازی است. برای ساخت گل‌های کاغذی شما می‌توانید از کاغذ، فوم، پارچه و حتی گل‌های طبیعی خش شده استفاده کنید تا انواع دسته گل‌های زیبا درست کنید. اگر به این شغل علاقه مند هستید همین حالا این ایده کسب و کار را پیگیری کنید.

  1. چاپ سیلیک یا چاپ روی لوازم

طرح‌های چاپی روی لیوان، ماگ، تیشرت، پیکسل و را دیده اید. معمولاً چاپگرهای این گونه وسیله‌ها ابعاد کوچکی نیز دارند و در مقایسه با برخی از کارها که تجهیزات گران قمیتی دارند این نوع چاپگرها قیمت کمتری داشته و ایده خوبی برای ایجاد یک شغل در آمد زا خواهند بود. اگر پس اندازی دارید، کمی در مورد نحوه چاپ روی لیوان، ماگ و لباس و تحقیق کنید و سپس اقدام به خرید یکی نوع ساده از چاپگر‌ها به اضافه مواد اولیه‌اش کنید و به صورت رسمی آغاز به کار کنید.

  1. ساخت اسباب بازی

ساخت انواع وسایل‌های دست ساز از جنس پارچه، چوب، فلزات برای کودکان یا بزرگسالان به عنوان هدیه یکی دیگر از ایده‌های به ظاهر ساده ولی پول ساز برای هنرمندان است. این کار یکی از بهترین سرگرمی‌ها برای شما خواهد بود. پس از تولید انواع عروسک‌های دست ساز شما می‌توانید اقدام به فروش محصولات خود در صفحات اینستاگرامی کنید.

 

 

  • ۰۰/۰۶/۲۳
  • shiva sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی