culture24.blog.ir

این وبلاگ همه آنچه که به حوزه فرهنگ و هنر مربوط می شود، را پوشش می دهد.

culture24.blog.ir

این وبلاگ همه آنچه که به حوزه فرهنگ و هنر مربوط می شود، را پوشش می دهد.

  • ۰
  • ۰

موفقیت مانند رازی است که همه به دنبال کشف آن هستند و نویسندگان زیادی در طول تاریخ با نوشتن کتاب سعی در رمزگشایی از روش های موفقیت داشته اند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله تعدادی از بهترین کتاب های موفقیت که توسط مشهورترین نویسندگان جهان نوشته شده اند، را به شما معرفی کنیم.

کتاب صوتی کِی

کتاب کِی یکی از بهترین کتاب‌های حوزه موفقیت است. همان طور که از عنوان این کتاب پیداست، کِی درباره زمان با ما صحبت می‌کند. درباره اینکه چه کاری را بهتر است چه وقت انجام دهیم. دنیل، نویسنده این کتاب معروف، معتقد است موفقیت وابسته به نوع استفاده ما از زمان است.

هرچه بهینه‌تر و هرچه با تفکر بیشتر بتوانیم زمان را تنظیم کنیم، آرامش در زندگی و در پی آن، موفقیت بیشتر حاصل خواهد شد. کتاب کِی با تکیه بر نتایج معتبر پژوهشی و با استدلال‌های عمیق به نگارش درآمده است و مخاطبش را قانع می‌کند که برنامه روزانه و زمان انجام کارهایش را بازبینی کند.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در زمان‌بندی امور دچار چالش شده‌اید، حتما به این کتاب جذاب و گیرا گوش دهید. آنگاه متوجه خواهید شد که تا چه حد توجه به زمان، سازنده و مؤثر بر موفقیت شماست.

کتاب صوتی دره موفقیت (شیب!)

دره موفقیت، نوشته ست گاردین، کتابی است درباره موفقیت، با توجه ویژه به زمان و زمان‌بندی درست. در نگاه اول، شاید این کتاب مشابه کتاب کِی باشد، که پیش‌تر معرفی شد؛ اما تفاوت عمده این دو کتاب در شیوه بیان است. از طرفی، در کتاب دره موفقیت، توجه ویژه‌ای به انجام‌ندادن هم شده است، که خود نگرشی جالب و تأثیرگذار است.

شاید همه ما به شنیدن چنین کتابی نیاز داریم. اینکه بدانیم همان‌قدر که مهم است در چه زمانی چه کاری را انجام دهیم، همان‌قدر هم مهم است که بدانیم چه زمانی باید دیگر کار نکنیم و بدون عذاب وجدان و نگرانی به خودمان فرصت بدهیم.

خواندن این کتاب را به کسانی که نمی‌توانند به خودشان فرصت استراحت بدهند توصیه می‌کنیم.

عادت های اتمی

عادت‌های اتمی یا همان خرده عادت‌ها کتابی است که به ما کمک می‌کند عادت‌های مورد نظرمان را در زندگی بسازیم. مثلا همه ما عادت کردیم هر روز صبح قبل از برخواستن از تخت خواب سری به اینستاگرام و توییتر بزنیم. اما خیلی از ما عادت به مطالعه کتاب نداریم و برای نخواندنش همیشه بهانه‌های مختلفی داریم.

در این کتاب جیمز کلیر سعی کرده مجموعه راهکارهایی را ارائه دهد که بتوانیم یک عادت منفی را حذف کنیم و یا یک عادت خوب جدید بسازیم. چرا که جیمز کلیر اعتقاد دارد این عادت‌های کوچک در مجموع تاثیرات بزرگی برای زندگی ما به همراه خواهند داشت. در واقع ممکن است از ابتدا به نظر ما چند بار چک کردن شبکه‌های اجتماعی چندان کار اشتباهی نباشد. اما وقتی به کل روز و یا کل سال نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم تاثیر منفی زیادی داشته و روی راندمان در انجام کارهای دیگرمان هم تاثیرگذار بوده.

کتاب صوتی اثر مرکب

موفقیت شانسی نیست و نیازمند پروسه‌ای مداوم و پیوسته است. موفقیت اتفاق نیست که در لحظه رخ بدهد، بلکه دستاوردی است که در انتهای مسیری پرتلاطم حاصل می‌شود. این مفهوم را دارن هاردی، کارآفرین موفق آمریکایی، در کتاب اثر مرکب به‌تفصیل شرح می‌دهد. برای تمام کسانی که حس می‌کنند موفقیت یک‌شبه اتفاق می‌افتد یا کسانی که موفقیت را به شانس نسبت می‌دهند این کتاب حرف‌های شنیدنی بسیاری دارد.

اگر دوست دارید شکل متفاوتی از موفقیت را از نگاه کارآفرینی برجسته ببینید، فرصت شنیدن این کتاب صوتی خوب را از دست ندهید.

کتاب صوتی راز موفقیت

بخشی از موفقیت به‌دست‌آوردن است؛ اما بخش دیگر و مهمی هم وجود دارد: ازدست‌ندادن! آنتونی رابینز، در کتاب راز موفقیت، به ما نشان می‌دهد چطور تلاش کنیم داشته‌هایمان را نگه داریم. بحثی که به‌عنوان مفهومی مهم در زندگی افراد موفق دیده شده و دانش در این زمینه باعث می‌شود توانایی هر فردی برای رسیدن به موفقیت در سطح بالاتری بهبود یابد.

اگر شما هم موافقید که ازدست‌ندادن همانند به‌دست‌آوردن مهم است، حتما شنیدن این کتاب صوتی خوب را در برنامه خود قرار دهید.

 

  • ۰۰/۰۳/۰۱
  • shiva sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی