culture24.blog.ir

این وبلاگ همه آنچه که به حوزه فرهنگ و هنر مربوط می شود، را پوشش می دهد.

culture24.blog.ir

این وبلاگ همه آنچه که به حوزه فرهنگ و هنر مربوط می شود، را پوشش می دهد.

  • ۰
  • ۰

آتلیه های عکاسی انواع و کاربردهای مختلفی دارند. دکور و استودیوی داخلی آتلیه کودک با فرمت عروس متفاوت است. هر کدام از این ها ویژگی های مختلفی دارند که تا حد زیادی هم سلیقه ای هستند. اما به طور کلی کیفیت چیزیست که سلیقه ای نمی باشد و باید به عنوان یکی از اصلی ترین مواردی باشد که در مورد آتلیه های عکاسی باید لحاظ شود.

برای اینکه ویژگی های بهترین آتلیه های عکاسی از نگاه مردم را بدانید، در ادامه همراه ما باشید.

  1. دوربین باکیفیت

در واقع می توان گفت اصلی ترین ویژگی یک عکاس و آتلیه، داشتن دوربین باکیفیت است. یعنی دوربینی که فریم بالا و کیفیت مناسبی هم داشته باشد. البته در این زمینه باید سبک عکاسی هم در نظر گرفت، مثلاً برای عکاسی از کودکان باید از دوربینی استفاده کرد که قدرت شاتر بالایی دارد.

  1. نورپردازی مناسب

نورپردازی عنصر اساسی هر عکس خوب است. از ویژگی های آتلیه خوب برای عکاسی، روشنایی و نور پردازی استودیوی آن است. اگرچه معمولا روشنایی طبیعی ترجیح داده می شود، اما در صورت عدم وجود نور کافی و یا لزوم عکاسی در فضای داخلی آتلیه، نورپردازی یک عنصر مهم به حساب می آید.

  1. ویرایش نرم افزاری

یکی از ویژگی های مهم بهترین آتلیه های عکاسی از نگاه مردم ویرایش بی عیب و نقص تصاویر هنگام آماده سازی آنها می باشد. یک آتلیه خوب باید دارای افرادی متخصص در ویرایش تصویر و مسلط به برنامه هایی مانند Photoshop Lightroom  باشد.

  1. فضای استودیو

فضای یک استودیو عکاسی چیزی است که در بدو ورود با آن روبرو می شوید، به دکور و چینش تجهیزات دقت کنید، مهم نیست فضای یک استودیو عکاسی کوچک باشد یا بزرگ، به هارمونی و دیزاین حاکم بر استودیو دقت کنید، به گونه ای که یک فضای استودیوی خوب می تواند شما را جذب خود کند.

  • ۹۹/۰۶/۱۵
  • shiva sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی